2 juli - van Groveland naar San Francisco

2 juli 2019 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

We hebben vandaag geen haast en rijden op ons gemak van Groveland naar San Francisco. Onderweg stoppen we voor een laatste keer iHop met een Oreo shake en een hamburger. Bij het hotel in San Francisco aangekomen geven we elkaar een high five omdat we voor het eerst in 1x goed gereden zijn naar een hotel in een stad! Een hele prestatie. Hebben we nu na bijna vijf weken eindelijk door hoe het werkt met die afritten? En slaan ze afrit 13 hier echt over of is het toeval dat we van 12 naar 14 gaan?

Zat ik gisteren nog te klagen over stampers in de kamer boven ons, nu hebben we geen bovenburen. Wel buren naast ons. We horen een harde klap, een deur die dicht slaat? En daarna enorm veel geschreeuw van een volwassen man. Het is hard genoeg om het woordelijk te kunnen volgen en het is geen gezellig gesprek. Wij blijven maar even in onze kamer. Deze man lijkt ons er een van het type: eerst slaan en dan, eh, dan niks meer. Een flatliner waarschijnlijk.

Vanavond eten we voor de laatste keer bij Outback Steakhouse hoewel we eigenlijk nog vol zitten van de hamburger en milkshake. Toch smaakt het ons weer goed.

Woensdag vliegen we terug naar Nederland en donderdag komen we dan weer thuis.

We vinden het ontzettend leuk dat jullie ons met zoveel enthousiasme gevolgd hebben! Bedankt voor al jullie lovende woorden en enthousiaste reacties. Dat maakt het nog leuker om 's avonds de tijd te nemen om een verslagje te maken. Het was iedere ochtend weer leuk om te kijken wat jullie er van vinden. Ik hoop dat jullie het gevoel hadden zelf een beetje op reis te zijn geweest of dat jullie (nog meer) zin hebben gekregen om zelf op reis te gaan. Tot gauw!

1. Maaike:
    3 juli 2019
    Nou het wordt weer afkicken hoor om geen reisverslagen te ontvangen! En net wat je zegt, net alsof we zelf mee zijn! En het reisbureau mag blij met jullie zijn want door jullie enthousiaste verslagen en schitterende foto's willen wij zeker ook een keer naar Amerika (helaas heeft de droomsalaristrekking van de Staatsloterij daar geen bijdrage aan geleverd!). Alvast een hele veilige reis naar huis gewenst en tot gauw xxx! liefs Maaike
  2. Gilbert:
    3 juli 2019
    We hebben er weer van genoten! Nu nog meer omdat we zelf straks die kant op gaan. Vergeten jullie niet om zaterdag de National Parks pas mee te nemen? Die willen we natuurlijk graag van jullie overnemen!
  3. Eric en Simone in Australië:
    3 juli 2019
    Ik ben ook zo benieuwd naar jullie belevenissen!
  4. Pam Van de Winkel:
    3 juli 2019
    Jullie hebben er weer een prachtig reisdagboek van gemaakt! Ik ga het missen. Veilige thuisreis en tot gauw!
  5. Patrick:
    3 juli 2019
    Ik vond het super leuk ! Hoef ook niet te vragen of jullie een leuke vakantie hebben gehad, dat is wel duidelijk ! Veilige vlucht terug en snel herstel van de jet-lag !
  6. Monique Ravoo:
    3 juli 2019
    Heerlijk om al jullie verhalen te lezen elke dag. Ik denk dat iedereen enthousiast wordt van jouw verhalen en manier van schrijven om daarna zelf te willen gaan reizen. Dank dat we weer met jullie mee mochten reizen.
    Een heel goede terugreis!
  7. Marlies de Geus:
    3 juli 2019
    Wat heb ik genoten van jullie verhalen en foto's! Elke ochtend las ik ze om half 7 in de bus, een heerlijk begin van de dag! Wat hebben jullie veel gezien en wat een strak schema was het. Ik ga het enorm missen....
    Daarom stel ik voor dat jullie gewoon een sabbatical jaar nemen en de wereld rond gaan zodat wij lezers er wat langer van kunnen genieten!
    Fijne thuisreis, deze reis hebben jullie weer mooi in the pocket!
  8. Eric en Simone in Australië:
    3 juli 2019
    Wow een jaar is wel lang zeg. Ik vind vijf weken al zo lang. Nu lekker weer naar huis, ook heel erg leuk. Onze eigen koffie uit ons eigen servies.
  9. Roberto:
    3 juli 2019
    Ik stel voor dat je na je eerste werkdag met dezelfde details en schrijfstijl een verslag maakt en mailt. Als een tussenstap voor ons, om af te kicken!
    Alvast een fijne terugreis en welkom thuis!
  10. Rob en Gerda:
    3 juli 2019
    Lieve allebei het was heerlijk om iedere dag jullie belevenissen te lezen! En die prachtige foto's! Heel erg bedankt maar ook fijn om jullie weer gauw te zien! ' n Hele goede reis! Liefs xxxGerda
  11. Susan:
    3 juli 2019
    Ik sluit me zonder meer aan bij alle bovenstaande reacties, ze zijn allemaal waar!! De verslagen zal ik erg missen maar dan zie ik jullie weer eens in het echt en dat is toch nóg veel fijner!! Fijne, veilige reis terug naar zonnig Nederland en tot ziens xxx mam
  12. Carina:
    3 juli 2019
    Bedankt voor jullie mooie verslagen, foto’s en dat we mee mochten genieten. Wij wensen jullie een hele goede terugreis!
  13. Lisette:
    3 juli 2019
    Wat een mooie reis was het weer, we hebben zeker met jullie mee genoten. Goeie reis terug!
  14. Tom en Shirley:
    3 juli 2019
    Ja,alles is al gezegd dus...goede reis terug naar huis!!
  15. Imke Kievit:
    4 juli 2019
    Heb iedere dag enorm genoten van jullie reisverslag. Ook echt op een hele leuke manier geschreven iedere keer!Het leek inderdaad net of je er als lezer soms zelf een beetje bij was.
    Wat hebben jullie ongelooflijk mooie dingen gezien. En iedere dag zeker goed benut. Welkom weer in Nederland🇱🇺 en tot snel.
    Liefs Imke.