26 juni - Las Vegas

26 juni 2019 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

We ontbijten vandaag bij Denny's, dat is hier 15 minuten lopen, door de hitte. In mijn schaaltje fruit zit ik denk een onderdeel van een vaatwasser dus dat meld ik maar. Krijgen we gelijk mijn ontbijt gratis!

We lopen een stuk over de strip en gaan inderdaad bij Paris en Venetian naar binnen. Inderdaad heel leuk Lisette! Gaaf om te zien. En het is ook allemaal zo enorm groot binnen.

Omdat het zo enorm heet is lopen we van airco naar airco. Het is chaotisch en druk overal. In een winkelcentrum kopen we allebei nog wat T-shirts en lekker ijs. Terug in het hotel gaan we samen naar de fitnessruimte (om nog een beetje te proberen niet compleet dicht te groeien).

Als avondeten gaan we naar de snackbar in het hotel omdat we niet zoveel tijd hebben (de show waar we heen gaan begint om 19 uur en vanaf 18:30 mogen we naar binnen). Via een computer bestellen we het eten en achter de balie staan mensen die ook voor computer door kunnen gaan. Wat een ongezellige lui zeg. Bah. De hamburgers zijn zeker niet de beste die we gehad hebben maar onze maagjes zijn weer (een beetje) gevuld. De sprite smaakt goed en de gratis re-fill gaat lekker mee naar de hotelkamer.

De show 'O' van Cirque du Soleil is echt geweldig! Een combinatie van schoonspringen en acrobatiek. Fantastisch. We zitten op de vierde rij en kunnen het echt heel goed zien. Ook de muziek is weer erg mooi. Echt anderhalf uur lang genieten.

Na de show gaan we naar buiten om de fontein nu eens vanaf straatniveau te zien. Dat is ook erg mooi om mee te maken!

Morgen rijden we naar Death Valley. Ik zie nu al op tegen de hitte...

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Roberto:
    27 juni 2019
    Dat is wel even wennen, zeg, nu pas de krant! Gaat het in jullie beleving ook zo snel? Volgende week alweer thuis! Of moet ik dat niet zeggen?
  2. Eric en Simone in Australië:
    30 juni 2019
    Nu gaat het ineens wel snel inderdaad. Maar ik heb ook het idee dat we al een hele tijd weg zijn hoor. We hebben zoveel verschillende dingen gezien, gedaan en beleefd.
  3. Rob en Gerda:
    27 juni 2019
    Nou ja dat er in je fruit 'n onderdeel van de vaatwasser zit!!! Gevaarlijk!!! Gelukkig dat je het zag!!! Xxx
  4. Maaike:
    27 juni 2019
    Geweldig dat die show gewoon in je eigen hotel is! Kun je zo je bed in rollen (nadat het reisverslag geüpload is uiteraard!). Succes in Death Valley! liefs Maaike
  5. Patrick:
    27 juni 2019
    Vaatwasser? SUE their asses off i would say ;-) had je gewoon miljoenair kunnen zijn tijdens je ontbijt ;-)
    Veel plezier en voorzichtig !
  6. Susan:
    27 juni 2019
    Niet gegokt?? Ik had er zo'n goed gevoel over! Na de drukte van Las Vegas naar de rust van Death Valley om weer even bij te komen. Ik mis nu wel even foto's bij het verslag:-) Goeie reis en liefs, mam
  7. Tom en Shirley:
    27 juni 2019
    Lijkt mij heel druk maar heel apart!!Leuk om ook dit weer mee te maken!