5 juni - van Pismo Beach naar Los Angeles

5 juni 2019 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

We beginnen met een ontbijt bij een hele gezellige diner in Pismo Beach: Penny's. Nog voor we goed en wel zitten staan er twee flinke mokken koffie voor ons op tafel. Op de kaart staat zoveel lekkers dat het lastig kiezen is maar we gaan allebei in elk geval voor bacon & eggs. Daarnaast nemen we samen nog een schaal fruit en Eric twee sausage patty's. Ik snap niet hoe hij het allemaal weg krijgt maar zelf krijg ik ook meer op dan ik denk. Het smaakt heerlijk en het fruit is super vers! Dan op weg naar een tankstation want die auto slurpt aardig.

Vandaag rijden we van Pismo Beach naar Los Angeles. In totaal iets langer dan 3 uur. We beginnen met bewolking maar gaandeweg trekt het open en loopt de temperatuur op. Op een uitzichtpunt is het buiten gewoon heet in de zon! En toch als we verder rijden trekt er net een flinke wolk over de weg. Wel een erg mooi gezicht.

Hoe dichter we bij LA komen hoe drukker het op de weg is. Ondanks vijf banen.

We zijn zo vroeg bij het hotel dat onze kamer nog niet klaar is.

Morgen gaan we naar Universal Studios en om alvast een kijkje te nemen gaan we er vandaag alvast lopend heen. Eric is helemaal blij. Die heeft zich hier enorm op verheugd. De City walk is afgevuld met allemaal thema winkels. Ook een gigantische snoepwinkel. Als je van zoet houdt kun je hier je lol op. En ook een winkel met Harry Potter spullen ontbreekt niet. De verschillende toverstokken zijn te koop. Mochten we iets mee kunnen nemen, de toverstokken zijn 46 of 52 dollar per stuk.

Thuis heb ik al langs de route gezocht naar ons favoriete restaurant: Outback steakhouse. In LA zit hij op iets van 5 mijl van ons hotel. Het is even zoeken met al die drukke straten hier maar we eten weer overheerlijk!!! Ik dacht dat ik met een salade als hoofdgerecht (en cheese fries met z'n tweeën) wel ruimte zou hebben voor een toetje maar zelfs dat moesten we delen. Wat zijn die porties hier toch enorm groot...

1. Maaike:
    6 juni 2019
    Jullie zijn nog geen week weg en wat hebben jullie al veel gezien! Wat een mooie plaatjes weer! OMG wat een enorme porties, dat fruit alleen al ziet er geweldig uit!
    liefs
    Maaike
  2. Lisette:
    Outback!!! Heerlijk. Veel plezier bij de Universal Studio's
  3. Sylvia:
    6 juni 2019
    Hahahaha die Eric kijkt al helemaal blij! geweldig ziet er echt top uit allemaal weer....
  4. Susan:
    6 juni 2019
    Prachtige foto van die wolk! En dat ontbijt ziet er heerlijk uit maar zooooo veel! Logisch dat veel Amerikanen zo dik zijn! Veel plezier in de studio's, misschien worden jullie wel ontdekt:-))
    Veel liefs, mam
  5. Tom en Shirley:
    6 juni 2019
    Oh,wat heerlijk en gezellig allemaal weer!Is inderdaadniet gek dat er daar zoveel mensente dik zijn!Weet zeker dat ik daar dicht zou groeien.En dat fruit....daar ga je toch van watertanden! ZaligWat is het daar mooi en uitgestrekt hèLeuk naar de studio's Veel plezier !Gr.
  6. Carina:
    6 juni 2019
    Dat is idd een flink ontbijt! Veel plezier bij de Universal studio’s.