And the winner is!

9 november 2017 - Mission Beach, Australië

Haha! We gaan vanavond op zoek naar lekker eten hier in Mission Beach. Er zit vlakbij een echte sportbar compleet met pool tafels en heel veel beeldschermen met wedstrijden waar op ingezet kan worden. Paarden- en hondenraces. We bekijken het menu en ik zie een lekkere caesar salad staan. Eric gaat in de rij om te bestellen en wordt benaderd door twee oudere mensen. Ze verkopen lootjes voor de plaatselijke voetbalclub voor senioren. Vier lootjes voor 5 dollar. De trekking is met enkele minuten en er is 1 prijs van 50 dollar. Eric belooft dat hij lootjes koopt als hij een 5 dollar biljet heeft en dat heeft hij. Wij hebben de lootjes 16, 26, 36 en 46.

Terwijl we op ons eten wachten haalt de man in het voetbalshirt een rad tevoorschijn, roept iedereen op z'n lootjes erbij te pakken en draait aan het rad. En jawel hoor, nummer 16! Hahaha. En nu moeten we van het vrouwtje tegen iedereen zeggen dat je naar Mission Beach moet! Want daar win je geld. Dus, bij deze.

1. Maaike:
    Woehaha ongelooflijk!!! Gefeliciteerd!!!
  2. Susan:
    9 november 2017
    Dat is mazzel hebben, wat leuk!!!
  3. Rob en Gerda:
    9 november 2017
    Enne, welk bedrag wonnen jullie? Toch geen bedrag waarmee jullie de vakantie kunnen verlengen? Want jullie zijn nu al heel lang weg!
    Veel liefs vanuit een zonnig Mokum!
    Gerda en Robbie
  4. Eric en Simone in Australië:
    9 november 2017
    Haha, nee hoor. 50 dollar is niet genoeg om de vakantie te verlengen. Om een voorbeeld te geven: mijn Caesar Salad (die echt heel lekker was) koste 19 dollar.
  5. Carina:
    Gefeliciteerd! 💰💵