dag 34 en 35 - terug naar huis

19 november 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

We staan bijtijds op zodat we op ons gemak kunnen ontbijten en de koffers in kusnnen pakken. Als we naar het ontbijt lopen (in een ander gebouw) ziet de lucht er donker uit. Even teruglopen om de paraplu uit de kamer te pakken? Volgens Eric niet nodig. De buitjes zijn steeds maar kort. Vandaag niet. Het is niet meer droog geworden. Echt tijd om naar huis te gaan dus. En de temperatuur is ook gezakt naar 20 graden. Gelukkig maar want voor het eerst weer in een spijkerbroek valt niet mee als het 30 graden is. Onderweg naar het vliegveld gaan we naar een winkelcentrum. Alles is in kerststemming. Ik zie van alles dat ik wil hebben maar kan niet kiezen dus koop ik niks. Op het vliegveld pas ik nog echte Australische uggs maar ik vind ze zo slap zitten dat ik ook die niet koop. In het vliegtuig kijken we films, eten we en slapen we.

Nu wachten we in Dubai op de volgende vlucht van ongeveer 7 1/2 uur.

Bedankt dat jullie ons met zoveel enthousiasme hebben gevolgd en voor het plaatsen van jullie leuke reacties.

1. Rob en Gerda:
    19 november 2017
    Toen ik nu net naar de keuken liep voor de koffie, zag ik de lichtjes van vier vliegtuigen achter elkaar richting Schiphol voor de landing. Wat vreselijk jammer dat we naar Den Haag zijn als jullie langs vliegen!
    En jullie bedankt voor de bijzonder fijne verslagen!
    Dikke knuffel van Gerda en Robbie
  2. Maaike:
    19 november 2017
    Wat zonde van die Uggs! Maar je hebt ze in ieder geval nog kunnen passen. Nou hier is het echt herfst... Ik heb genoten van jullie verslagen en foto's! Wordt vast ook weer een geweldig fotoboek! Heel veel liefs en tot gauw xxx
    Maaike
  3. Susan:
    19 november 2017
    Jammer dat jullie prachtige vakantie er weer op zit. Jammer dat er geen verslagen meer komen bijna elke dag. Maar heerlijk dat jullie weer thuis komen, ik heb jullie gemist. Veel liefs mam
  4. Gilbert:
    19 november 2017
    Jammer dat het weer voorbij is... Maar we hebben weer genoten van jullie avonturen en belevenissen! Straks weer lekker thuis in je eigen bed is ook toch wel weer fijn toch? Bedankt dat we “mee mochten reizen”! Tot gauw!
  5. Susan:
    19 november 2017
    Ontzettend leuk geschreven elke keer! Erg leuk zo jullie avonturen te hebben kunnen volgen! Welkom thuis alvast! Zal beste even wennen zijn! Tot gauw!
  6. Monique Ravoo:
    19 november 2017
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. Wat heb ik weer genoten van jullie heerlijke verhalen. Dat wordt weer afkicken.
    Sterkte met werken morgen. Liefs