dag 5 - van Sydney naar Rye

20 oktober 2017 - Mornington Peninsula, Australië

Wat ontzettend leuk om jullie enthousiaste reacties te lezen!

Vandaag staan we om 6 uur op want om 7 uur worden we opgehaald door de shuttle bus die ons naar het vliegveld brengt. Beneden in de lobby zien we dat het regent! In onze kamer met plakfolie op het raam hadden we daar natuurlijk geen erg in :D... Het is ook flink afgekoeld dus of die korte broek van Eric nou zo'n goed idee is...

Het vliegtuig heeft een half uurtje vertraging en eenmaal aangekomen op Melbourne Airport kunnen we in de rij om de huurauto op te halen. Als we eenmaal goed op weg zijn, begint voor ons echt het vakantiegevoel. We zijn opnieuw tot de conclusie gekomen dat wij liever zelf rondrijden dan dat we door een stad slenteren (en dan hadden we nog ontzettend veel geluk met het weer!). Hoewel we Sydney zeker niet hadden willen missen!

De eerste B&B op onze route wordt gerund door een Vlaams stel. We worden zeer hartelijk welkom geheten en ze weten zelfs onze namen al. Onze ontbijtwensen voor morgenochtend worden door gesproken en we krijgen tips voor activiteiten en restaurants in de nabije omgeving. Wat een verwennerij! We kijken al uit naar het ontbijt.

We rijden naar Cape Schanck in de hoop daar de eerste kangoeroes waar te nemen maar waarschijnlijk staan we op de verkeerde plek. Wel zien we een mooie branding.

Jammer dat we morgen alweer verder moeten rijden..

1. Maaike:
    20 oktober 2017
    Hopelijk hoppen die kangoeroes nog voorbij!
  2. Rob en Gerda:
    20 oktober 2017
    Wat leuk jullie verslag! Ik heb het voorgrlezen want wij rijden in de buurt van maastricht in n 'fiat 500! Veel plezier! Xxx Rob en Gerda
  3. Susan:
    20 oktober 2017
    Was het koud Eric in korte broek en hebben jullie fijne auto of ook een 500:)
    Kangoeroe's komen er vast nog wel en fijn zo'n aardige ontvangst in de B&B.
    Liefs mam
  4. Gilbert:
    20 oktober 2017
    Jammer van die kangaroes maar ik kan me niet voorstellen dat jullie die de komende tijd niet gaan zien! Altijd leuk om zo welkom te worden geheten!
  5. Carina:
    20 oktober 2017
    Wellicht komen de kangoeroes nog, dat zou wel gaaf zijn, en verder komen jullie vast heel veel andere dingen tegen waar jullie van kunnen genieten.
    Hoe is het weer in Melbourne/Rye?
    Alvast eet smakelijk! Hopen dat het ontbijt naar wens zal zijn. ☕️🍳🥐🍞
  6. A.h. Bieshaar:
    20 oktober 2017
    Hallo Down Under!!Nou,wees maar niet bang hoor....komen vast nog heel veel kangaroes op jullie pad!!(ha,ha,en niet alleen kangaroes)Heel leuk om zo met jullie mee te reizen!Heel veel plezier en geniet!Gr.Shirley en Tom