Reacties
Reacties 201 - 250 van 420
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Susan | Het wordt tijd dat jullie verder reizen, jullie worden… | 20 jun. '19 |
| Carina | Ook hier was het gisteren en eergisteren bloedheet.… | 20 jun. '19 |
| Lisa Franken | Wat een prachtige omgeving weer! En wat een prachtige… | 20 jun. '19 |
| Patrick | Ook fotos van het eten aub 😊 | 20 jun. '19 |
| Roberto | Komt over als een rustig dagje. Opvallend heldere… | 20 jun. '19 |
| Maaike | Schitterende foto's weer! Dat eten klinkt ook… | 20 jun. '19 |
| Monique Ravoo | Wat een heerlijk lang verhaal weer. En wat hebben… | 19 jun. '19 |
| Susan | Heerlijk lang humoristisch verslag en chapeau Simone… | 19 jun. '19 |
| Carina | Dankjewel voor de felicitatie! Het ziet er inderdaad… | 19 jun. '19 |
| Maaike | dat plantje erop! | 19 jun. '19 |
| Maaike | Schitterend toch! | 19 jun. '19 |
| Maaike | Gaaf!!! | 19 jun. '19 |
| Rob en Gerda | Ongelovelijk wat 'n landschap!! En wat leuk die… | 19 jun. '19 |
| Maaike | Ook zo mooi! | 19 jun. '19 |
| Maaike | Wat een belevenissen weer! Maar heel gaaf die foto's… | 19 jun. '19 |
| Roberto | Wat een geweldige foto's. Vooral die van jullie… | 19 jun. '19 |
| Tom en Shirley | Heel saai ,maar wat een zalig verhaal weer!!Echt!!Geweldig!En… | 18 jun. '19 |
| Lisa Franken | Wauw wat een mooie indrukken allemaal! Zeker die rotstekeningen,… | 18 jun. '19 |
| Gilbert | Wauw! | 18 jun. '19 |
| Gilbert | Is écht een plaatje uit een film! En dat kunnen er… | 18 jun. '19 |
| Gilbert | Grappige krabbeltjes | 18 jun. '19 |
| Gilbert | Kan ik me voorstellen! Wij komen hier al helemaal… | 18 jun. '19 |
| Gilbert | Geweldige foto met die gier!! | 18 jun. '19 |
| Carina | Wat een geweldig verhaal weer. Je schrijft zo mooi… | 18 jun. '19 |
| Carina | Indrukwekkend. | 18 jun. '19 |
| Susan | Fijn lang verslag weer, zo'n lekker begin van… | 18 jun. '19 |
| Susan | Over hoeveel jaar zal dat topje vallen?? | 18 jun. '19 |
| Susan | Hoe oud is dit, stond dat er soms bij? | 18 jun. '19 |
| Maaike | Gave foto met dat gele bordje! | 18 jun. '19 |
| Maaike | Ongelooflijk toch! | 18 jun. '19 |
| Monique Ravoo | Wat een goed verhaal weer! Fijn dat jij niet zelf… | 18 jun. '19 |
| Maaike | Ben blij dat we daar niet op hoeven lopen! Vandaar… | 18 jun. '19 |
| Patrick | Jeetje druk schema hebben jullie. En dan ook nog halve… | 18 jun. '19 |
| Maaike | Gave foto dit met die vogel erbij! | 18 jun. '19 |
| Rob en Gerda | Wat 'n heerlijk verhaal weer! En die tekeningen… | 18 jun. '19 |
| Roberto | Geweldig zeg, gelukkig zond ik net vóór dit verslag… | 18 jun. '19 |
| Carina | Wat weer prachtige foto’s van de afgelopen twee… | 17 jun. '19 |
| Tom en Shirley | Ja,geen dag is hetzelfde!! Weer allemaal zo apart!Heel… | 17 jun. '19 |
| Sylvia | wauw wauw waaaaaaaaaaauuuuuuwwwwww!!!!!!!! | 17 jun. '19 |
| Lisa Franken | Wat een prachtige omgeving en foto's weer! Ik… | 17 jun. '19 |
| Lisa Franken | Wauw wat prachtig!😱 | 17 jun. '19 |
| Susan | Lijkt me ook een hele belevenis om daar te varen! | 17 jun. '19 |
| Susan | Door de wind uitgeslepen? | 17 jun. '19 |
| Susan | Weer van die mooie foto's! Door die (kleine)… | 17 jun. '19 |
| Maaike | Wat een mooie dag weer! Ik ben heel benieuwd naar… | 17 jun. '19 |
| Maaike | Ongelooflijk inderdaad! | 17 jun. '19 |
| Maaike | Huh, idd, wat zijn die klein! Supermooi hier ook.… | 17 jun. '19 |
| Roberto | Wat een bijzonder mooi landschap. En wat is die foto… | 17 jun. '19 |
| Imke Kievit | Wat een mooie ervaring weer! Lees iedere dag vol bewondering… | 16 jun. '19 |
| Susan | Het doet me veel aan Petra denken dat rozerode, prachtig! | 16 jun. '19 |


- Imke Kievit: Heb iedere dag enorm genoten…
- Eric en Simone in Australië: Wow een jaar is wel lang…
- Eric en Simone in Australië: Ik ben ook zo benieuwd naar…
- Tom en Shirley: Ja,alles is al gezegd dus...goede…
- Lisette: Wat een mooie reis was het…
Alle reacties »