Reacties
Reacties 151 - 200 van 420
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lisa Franken | Wauw echt prachtig die sterren! En die foto heb je… | 24 jun. '19 |
| Carina | Wat een temperatuurverschil ineens! De foto van de… | 24 jun. '19 |
| Sylvia | PRACHTIG!!! | 24 jun. '19 |
| Susan | Jullie veramerikanen (schrijf je dat zo)? al helemaal.… | 24 jun. '19 |
| Susan | Fotogeniek! | 24 jun. '19 |
| Susan | Prachtige kleuren en zo scherp! | 24 jun. '19 |
| Susan | Aaach:-) | 24 jun. '19 |
| Susan | Heel erg mooi Simone en dit moet wel een buitengewone… | 24 jun. '19 |
| Rob en Gerda | Ongelovelijk dat verschil in temperatuur! | 24 jun. '19 |
| Rob en Gerda | Wat geweldig om te zien en ook leuk dat die astronomen… | 24 jun. '19 |
| Roberto | Wat een prachtige foto van dat beest! Ook wij maken… | 24 jun. '19 |
| Maaike | Wat een verwennerij, twee reisverslagen op een dag!!!… | 24 jun. '19 |
| Roberto | Is dit écht jouw eerste poging? Wat geweldig mooi… | 24 jun. '19 |
| Gilbert | Blijft een mooi contrast, dat rode gesteente met die… | 24 jun. '19 |
| Tom en Shirley | Ja...zeker een Top Dag!!Wat een foto's..... | 23 jun. '19 |
| Carina | Fijn om te lezen hoe enthousiast jullie over “gisteren”… | 23 jun. '19 |
| Gilbert | Dit moet wel 1 vd vele hoogtepunten van jullie reis… | 23 jun. '19 |
| Susan | Alsof er sneeuw ligt | 23 jun. '19 |
| Susan | Heb ik gedaan en ik zal het goed onthouden ook! | 23 jun. '19 |
| Susan | Wát een verschil in temperatuur en dat in een paar… | 23 jun. '19 |
| Maaike | In een woord Geweldig! | 23 jun. '19 |
| Maaike | Wauw wat een geweldige dag! Supermooie foto's… | 23 jun. '19 |
| Rob en Gerda | Inderdaad wat 'n heerlijke dag hebben jullie!… | 23 jun. '19 |
| Roberto | Inderdaad, wat een fantastisch landschap, liever gezegd:… | 23 jun. '19 |
| Carina | Mooi verslag weer Simone! Ik ben echter wel benieuwd… | 22 jun. '19 |
| Carina | Ohh! | 22 jun. '19 |
| Tom en Shirley | Wat een mooie foto's weer zeg!!!Geweldig!!Wat… | 22 jun. '19 |
| Gilbert | Wauw! | 22 jun. '19 |
| Gilbert | Zo mooi! | 22 jun. '19 |
| Gilbert | Gaaf!! | 22 jun. '19 |
| Lisette | Eigenlijk best lekker dat de temperatuur iets lager… | 22 jun. '19 |
| Patrick | Pfff wat een gezeur over een beer.. ik snap Eric best.… | 22 jun. '19 |
| Susan | Dit vind ik zo heel erg mooi! | 22 jun. '19 |
| Susan | Leuke foto en flink hoogteverschil! | 22 jun. '19 |
| Susan | Prachtig!! | 22 jun. '19 |
| Susan | Aach, jullie hebben toch wel nootjes bij jullie? | 22 jun. '19 |
| Susan | Jammer geen beer gezien maar als troostprijs dan wel… | 22 jun. '19 |
| Pam Van de Winkel | Indrukwekkend! | 22 jun. '19 |
| Rob en Gerda | Eng hoor om 'n beer tegen te komen!!! Gelukkig… | 22 jun. '19 |
| Roberto | Heeeel mooi! | 22 jun. '19 |
| Roberto | Alweer een verslavend leesbaar verslag met prachtige… | 22 jun. '19 |
| Maaike | Jee dat het zo'n temperatuurverschil is zeg!… | 22 jun. '19 |
| Tom en Shirley | Wat een lekkere dag weer!!Dat stuk vlees van Eric.....je… | 21 jun. '19 |
| Carina | Dat ziet er goed uit! | 21 jun. '19 |
| Susan | Rustige dag lijkt me, maar wel weer erg mooi. Die… | 21 jun. '19 |
| Susan | Hier heb ik een boterham kaas/radijs. Bijna hetzelfde:-) | 21 jun. '19 |
| Roberto | Ik ben zeer benieuwd naar dat filmpje! Dat zal vooral… | 21 jun. '19 |
| Tom en Shirley | Wat een vakantie zeg!!!Wat een indrukken allemaal!… | 20 jun. '19 |
| Susan | Groots | 20 jun. '19 |
| Susan | Fijne reis naar Torrey bedoelde ik, jullie blijven… | 20 jun. '19 |


- Imke Kievit: Heb iedere dag enorm genoten…
- Eric en Simone in Australië: Wow een jaar is wel lang…
- Eric en Simone in Australië: Ik ben ook zo benieuwd naar…
- Tom en Shirley: Ja,alles is al gezegd dus...goede…
- Lisette: Wat een mooie reis was het…
Alle reacties »