Reacties
Reacties 51 - 100 van 420
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Monique Ravoo | Geweldig dat jullie ruim op tijd waren voor de Tioga… | 1 jul. '19 |
| Maaike | Gelukkig geen beren gezien of aangereden! Wat een… | 1 jul. '19 |
| Frank | Mooi landschap en weer anders. En van de hiitte naar… | 1 jul. '19 |
| Roberto | Gelukkig. Lijkt mij ook vervelend als een beer staat… | 1 jul. '19 |
| Maaike | Wauw weer heel anders idd! | 1 jul. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Wat het nog onrustiger maakte was dat de deur niet… | 1 jul. '19 |
| Roberto | Ik voelde mij weer helemaal op reis. Stom dat die… | 1 jul. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Wat leuk! | 1 jul. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Ja jammer hè? | 1 jul. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Het was inderdaad heel indrukwekkend! Zo'n gek… | 1 jul. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Ja geweldig hè. En nog gevuld met kerkbanken en een… | 1 jul. '19 |
| Susan | Hoe komen jullie nu ineens in Australie??? Zie boven:-)) | 30 jun. '19 |
| Susan | Graag een groot stuk, lees mijn dagelijkse reactie… | 30 jun. '19 |
| Susan | Leuk hoor zo,n verlaten stadje. | 30 jun. '19 |
| Susan | Voorloper A.H. | 30 jun. '19 |
| Susan | Voor dat het zo'n 160 jaar oud stadje is ziet… | 30 jun. '19 |
| Monique Ravoo | Bizar dat kerkje. Lijkt aan de buitenkant nieuw, alsof… | 30 jun. '19 |
| Carina | Prachtige foto’s wederom. Schilderachtig! Het lijkt… | 30 jun. '19 |
| Carina | Fantastisch! | 30 jun. '19 |
| Frank | Een straat met alleen vuurwerk? WOW, alleen hoe neem… | 30 jun. '19 |
| Frank | Indrukwekkend zo'n verlaten stadje. Echt zoals… | 30 jun. '19 |
| Tom en Shirley | Woooooh,wat indrukwekkend zeg!!! | 30 jun. '19 |
| Tom en Shirley | Wooooh,wat indrukwekkend zeg!!! | 30 jun. '19 |
| Tom en Shirley | Ja,thuis is ook weer fijn!!Heel veel plezier nog!! | 30 jun. '19 |
| Rob en Gerda | Ja er is weing tijd om te tekenen! Gisteren vertelden… | 30 jun. '19 |
| Roberto | Mooi. Je hoeft dus niet te zoeken 😄 | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | In mijn boekje in de koffer :) | 30 jun. '19 |
| Roberto | Naar die tekening zijn wij ook benieuwd. Waar is ie? | 30 jun. '19 |
| Maaike | Ik ben benieuwd! | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Ja, geen enkel probleem :) | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Jaa echt een aanrader! Er zijn meer plaatsen met Outback… | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Nu gaat het ineens wel snel inderdaad. Maar ik heb… | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Goed dat je het zegt. We wilden juist een stukje voor… | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Hahahaha! | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Eerst nog even bijkomen van de jetlag hihihi | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Ja, nog een paar daagjes. Dan zit het er op. Thuis… | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Ja echt hele leuke mensen die Amerikanen! Ze spreken… | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Was inderdaad heel leuk om mee te maken! En dan hebben… | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Beerachtig vind ik als het wat bosachtig is. En als… | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Het is zout. Ooit was het een zee. | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Met gemak... | 30 jun. '19 |
| Eric en Simone in Australië | Ik heb tot nu toe 1x getekend. Delicate Arch heb ik… | 30 jun. '19 |
| Maaike | Wat een schitterende plaatjes weer! Heb je zelf eigenlijk… | 30 jun. '19 |
| Maaike | Schitterend! | 30 jun. '19 |
| Tom en Shirley | Oh,wat een belevenissen weer!Als ik zo alles lees… | 29 jun. '19 |
| Carina | Fijn dat de temperatuur nu iets lager is. En goed… | 29 jun. '19 |
| Carina | Indrukwekkend. | 29 jun. '19 |
| Susan | Scotty's Castle ziet er wel erg mooi uit, jammer… | 29 jun. '19 |
| Roberto | Als ik naar toptennis kijk, en de spelers zie schuilen… | 29 jun. '19 |
| Carina | Dit is een mooie foto! | 28 jun. '19 |


- Imke Kievit: Heb iedere dag enorm genoten…
- Eric en Simone in Australië: Wow een jaar is wel lang…
- Eric en Simone in Australië: Ik ben ook zo benieuwd naar…
- Tom en Shirley: Ja,alles is al gezegd dus...goede…
- Lisette: Wat een mooie reis was het…
Alle reacties »